top of page
NEJČASTĚJI KLADENÉ OTÁZKY
Níže naleznete odpovědi na otázky, které si klienti při první návštěvě psychologa často kladou. Tato sekce je průběžně aktualizována.
JAK SE OBJEDNAT?
A) prostřednictvím kontaktního formuláře v zápatí našich webových stránek
B) prostřednictvím e-mailu: info@psychologoveolomouc.cz
C) prostřednictívm telefonu viz KONTAKT. V případě objednání přes telefon děkujeme,
že respektujete pondělí - pátek od 8:00 do 18:00.
Prostřednictvím e-mailu či konatktního formuláře Vás žádáme alespoň o hrubou charakteristiku obtíží. Děkujeme.
Například: osobní obtíže, partnerské obtíže, obtížná životní situace, rodiné obtíže, školní neúspěch, psychologická diagnostika dospělého, psychologické, diagnostika dítěte, kariérový růst, osobní rozvoj, kyberšikana, jiný typ obtíží ....
01
CO SE BUDE DÍT PO ODESLÁNÍ KONTAKTNÍHO FORMULÁŘE ČI E-MAILU
NEBO KDYŽ SE NEDOVOLÁM?
V nejbližším možném termínu se Vám pracovník ozve na Vámi uvedené telefonní číslo či e-mail za účelem domluvení konkrétního dne a termínu osobní schůzky na adrese nábř. Přemyslovců 867/8, 3. patro, kancelář 307 (u dveří s čipem najdete zvonek s označením PSYCHOLOGOVÉ OLOMOUC).
02
REALIZUJETE I ON-LINE TERAPII?
Preferujeme přímou a osobní práci s klienty, nicméně je po dohodě možné realizovat terapeutická sezení i v on-line podobě. Klientovi je vždy s předstihem zaslán odkaz na aplikaci pro on-line spojení do e-mailu, kde stačí pouze kliknout na odkaz. Pro on-line terapii je dobré mít k dispozici stabilní a kvalitní připojení k internetu zvuk (mikrofon, repro) i obraz (webkameru). Pro průběh on-line spojení je dobré klidné a diskrétní místo, kde nebudete rušeni a budete se cítit bezpečně.
03
Děkujeme za pochopení, že ne vždy se bude možné se dovolat přímo.
Je to z důvodu právě probíhající terapie s jiným klientem.
bottom of page